maandag, februari 20, 2006

Nawzad Sulaiman is nu ook kandidaat voor Politiek Froum van PvdA




Voor de discussie en meningsvorming binnen de partij is in 2001 het Politiek Forum van de PvdA ingesteld. Het Politiek Forum discussieert over nationale, Europese en internationale politieke kwesties, functioneert als arena voor debat en zorgt voor een verbinding tussen politici en leden uit verschillende lagen van de partij.

Het Politiek Forum spreekt met het landelijke PvdA bestuur over de politiek agenda van de partij. De Eerste- en Tweedekamerleden van de PvdA en de Europarlementariërs leggen er verantwoording af over het gevoerde beleid en gaan hierover met de leden van het forum in gesprek. Het Politiek Forum kan zwaarwegende adviezen uitbrengen aan het bestuur, het partijcongres, de Eerste- en Tweede-Kamerfracties en aan de Eurodelegatie. Het is hiermee een belangrijke factor in de politieke besluitvorming in de partij.


Geachte heer Sulaiman, Na aanleiding van onze tweede oproep aan partijleden om zich kandidaat te stellen voor het Politiek Forum kregen wij meer dan 400 aanmeldingen. Wij waren verheugd met zo'n grote belangstelling, maar kwamen door de enorme hoeveelheid aanmeldingen, gecombineerd met de drukte rondom de gemeenteraadscampagne, in tijdnood om alle CV's en motivatiebrieven op korte termijn te beoordelen. Inmiddels heeft een selectiecommissie alle brieven kunnen lezen en kunnen we u berichten. Dit gebeurt later dan we oorspronkelijk hadden gepland. Hiervoor onze excuses. De selectiecommissie heeft uw motivatiebrief en uw CV beoordeeld en is van mening dat u over voldoende aantoonbare belangstelling voor minimaal één van de interessegebieden beschikt en gemotiveerd bent om (indien u wordt verkozen) zitting te nemen in het Politiek Forum.
voor meer informatie over Politiek Forum
click hier!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog meer redenen om je best te doen en verkozen te worden dus. Succes.

P.S. Je was toch niet de enige PVDA'er die voor Afghanistan was.Was weer een meevaller dus. Hoe gaat het met de campagne?
Aan een stem kan ik je niet helpen (ik woon ver buiten Zoetermeer) en daarom doe ik het maar zo:
Veel succes!

Nawzad Sulaiman zei

Hoiii Pvdaagje alles goed?
Ik heb mijn partijgenoten kunnen overtuigen van het nut om militairen naar Afghanistan te sturen. Is je maatje al weg? Of moet nog gaan. De eerste verkenningseenheid is volgens mij al vertrokken.
Met campagne gaat wel goed, druk bezig,maar de echte drukte moet nog komen. hoe dichter wij bij 7 maart komen hoe spannender het wordt. Ik heb wel vertrouwen op een goede afloop, maar moet nog afwachten. Jammer dat jij niet in Zoetermeer woont, want elke stem telt!. Maar erg bedankt voor je steun. Op deze manier helpt het ook.
groetjes
Nawzad

Anoniem zei

Aha dus jij bent de 'mystery guest en lobbyist' achter Wouter Bos. Ik had het kunnen weten....

Ik zal Wouter eens streng toespreken dat ie wat minder goed naar je moet luisteren voortaan. Ach wat zeur ik...mijn maatje zit nog lekker thuis voorlopig dus wat dat betreft (nog ) niets aan de hand.

Zorg maar dat je veel stemmen binnenhaalt en wie weet zit je dan wel heel stevig op de rode PVDA rozen de komende
jaren. Kijk uit voor campagne koorts, is bijna net zo gevaarlijk als de vogelgriep heb ik gehoord allen bestaat er geen vaccin dus ja...

Anoniem zei

Ja, ik heb laatste in de oren van Wouter gefluisterd. Hij heeft na de nederlaag van PvdA drie jaar geleden belooft om te luisteren naar zijn achterban en de kiezers. Dus van luisteren kan je hem niet afhouden. Voor besmeting met campagne koorts ben ik niet bang ondanks dat er geen vaccin tegen bestaat. Volgens mij heb ik nu al campagne koorts, maar geen paniek. Het is een spanning die ik zelf opbouw en straks makkelijk van af kan. In Zoetermeer is wel het extra spannend dit jaar omdat voor het eerste H. Nawijn meedoet met zijn eigen lijst. Het is ook leuk om dat allemaal mee te maken.
Ik doe mij best om het goed te laten lopen en als dat niet lukt dat heb ik ook geen spijt van.
Groetjes van mystery guest en lobbyist van Wouter Bos'

Anoniem zei

HEY KAK NAWZAD VEEL SUCCES OP 7 MAART. Maak er wat van en zet ze allemaal op kanjer!!!!!!!