dinsdag, maart 14, 2006

Oproep aan PvdA leden om op mij te stemmen voor het Politiek Forum


Ik ben kandidaat voor het Politiek Forum interesse gebied: Buitenlandse beleid en Europa

Waarom heb ik mij kandidaat gesteld voor het Politiek Forum?
Behalve de persoonlijke politieke interesse en de opvattingen over lopende zaken in dit land en de visie van onze partij vind ik belangrijk om de stem van mensen die minder aan het word komen keihard te laten horen in het politieke forum van PvdA. De verantwoordelijkheden neerleggen waar ze horen, dat is het naar mijn mening iets wat meer dan nodig is. Mijn overtuiging is: niet op een zijlijn toekijken wat er plaatsvindt maar Ruimte krijgen om uw mening te geven toe te lichten en te horen wat andere politiek forum leden vinden. Ik houd er erg van om een actieve rol te spelen bij verschillende evenementen waaronder in de politiek. Invloed hebben en uitoefenen, Kritisch kijken naar je zelf en naar je partij en een veilige en vreedzame samenleving voor alle bevolkingsgroepen in dit land begint bij je zelf is mijn uitgangspunt.
Waarom heb ik gekozen voor Buitenlandse beleid en Europa: Ik heb door mijn achtergronden en de politieke omstandigheden in het land waar ik vandaan kom een brede kennis en interesse voor buitenlands beleid en de Europese Unie opgedaan. Ik heb verder drie jaar de studie Communicatie en Politiek in Europa gedaan aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. De nadruk in deze studie lag op het ontstaan en het functioneren van Europese Unie en haar instellingen. Dit in combinatie met communicatie en de ontwikkelingen op de wereldschaal. Ik ben verder 4 maanden op de vrede missie met de Nederlandse marine naar Irak geweest en als tolk voor de commandant van het detachement opgetreden. Ik heb vorige jaar voor IOM (International Organization of Migration) en Irakese kiescommissie het personeel van stembureaus, Irakese verkiezingen, in Nederland opgeleid.
Waarom moeten PvdA leden op mij stemmen: Omdat ik, zoals de onafhankelijke commissie van PvdA in Zoetermeer over mij zegt, een sterk politiek bewustzijn en beschikt over een goede kennis van de landelijke en locale politiek. Ik ben communicatief vaardig en in staat om een groot netwerk te onderhouden. Ik ben prettig in de omgang en mijn persoonlijkheid wordt gekenmerkt door een“rustige bevlogenheid” Trefwoorden: wijsheid, respect, actief, vol discipline gericht op doel, nieuwsgierig, creatief, kalmte, zelfbeheersing, doorzettingsvermogen en goede uitstraling.

Mijn oproep aan alle leden van PvdA om op mij te stemmen. U kunt uw stem uitbrengen vanaf nu tot en met 27 maart 12,00 uur op de website van www.pvda.nl

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben net speciaal belangstellend PVDA lid voor je geworden om op je te kunnen stemmen.Is het niet handig om die gratis mogelijkheid ook even op je blog erbij te zetten, zuinig en argwanend als wij kaaskoppen zijn of wil je allen maar stemmen van betalende leden :)

Groet PVDAagje

Nawzad Sulaiman zei

Wat lief van je ik waardeer het echt heel erg. Ik zal die mogelijkheid op mijn blog zetten en natuurlijk alle stemmen zijn welkom. Erg bedankt Pvdaagje

groeten
Nawzad

Anoniem zei

Tja, daar zit ik dan, ingelogd met gebruikersnaam en wachtwoord op de pvda site, klaar om op je te stemmen. En wat denk je? Weigert de pagina te openen, wat ik ook probeer. Ik heb het nu even opgegeven maar vraag me wel af waar het aan ligt. Doe ik iets fout of ligt het stemgedeelte op de PVDA site plat? Anyway, als je liever hier niet reageert over deze vreemde kwestie....Marloes heeft mijn mailadres

Nawzad Sulaiman zei

Hoi Pvdaagje
het ligt volgens mij aan de website van pvda die op dat moment vastliep. probeer op een andere tijd. Elke stem stelt en ik heb jou stem hard nodig om bijvoorbeeld af en toe in de oren Wouter Bos te verluisteren over de kwesties Irak en Afghanistan!!!
groetjes
Nawzad

Anoniem zei

Afijn,
Heb je advies opgevolgd en het gisteravond nogmaals geprobeerd. Mislukt! Zonet nog eens geprobeerd en ook nog via de laptop voor de zekerheid. Mislukt! Elke keer als ik op het item van het Politiek Forum klik, word ik teruggeleid naar de hoofdpagina en kan dus niets beginnen. Kan het ook op een andere manier gezien de naderende deadline? Let me know!

Oh enneh... je fluistert maar hoor :) Het dubbele gevoel zal ik evengoed blijven houden denk ik, maar je weet hoe dat komt.

Nawzad Sulaiman zei

Het wil gewoon niet lukken he,

Probeer deze link:
http://pvda.nl/renderer.do/sfm/123020/menuId/123020/sf/123020/returnPage/123020/pageId/37200/

Het is directe link naar inlog pagina.

Ik weet niet of je ook vandaag een e-mail heb ontvangen van PvdA over de verkiezingen waar alles word uitgelegd. anders stuur ik het door als je even je e-mail aan mij door mailt.
hier is mijn e-mail: sulaiman@tiscali.nl
groetje